A Forma-1 mindig a nagy kaszálás ideje a taxisoknak. Tudják ezt a társaságok is ezért fix transzferárakat kínálnak utasaiknak.
Az, hogy ezek az árak tíz év óta szinte változatlanok, csak a taxisokat bosszantja, de nagyon. Ami az utasokra vonatkozik, hogy vajon, miért hasonlítanak ezek az árak annyira egymáshoz. Persze a Taxi4 és a Tele5-taxik a hivatalos szállítói a ringnek ezért azonos áron dolgoznak, de a Főtaxi, a 6x6 és a City önként választotta ugyanazt az árat. A Főtaxi egy kicsit kilóg a sorból, ők ugyanis az árat maximum árként kezelik, ha az óra kevesebbet mutat érkezéskor, akkor csak annyit kel fizetni, amennyit a gép mutat.

Úgy látszik , versenyezni igazán csak a Plus, a 2000, a Budapest és a Max akar, bár a Budapest taktikája, hogy Budáról 11000.-et kér nem biztos, hogy a nyerő húzások közé tartozik. Racionális döntésnek a Plus ígérkezik a legolcsóbb 7900.-es ajánlatával (Budáról). Ez pont kétezerrel kevesebb, mint a Tele4-5-ösök hivatalos 9900.-as ajánlata, de csak ők használhatják a szerviz utat, ami elég nagy lépéselőny, ha bedugul a pálya. Ha hozzá vesszük, hogy a Taxi4 oldalán a képünkbe robban egy letölthető kupon, ami még egy ezressel olcsóbbá tesz a túrát, akkor meginoghat az ár alapján való döntésünk. Így, már csak egy rugóval drágább, mint a Plus. Mindenki maga döntse el, megér-e neki ezer forintot 10 perccel gyorsabb út és a rövidebb séta. Persze, kintről is élnek ezek az árak, ezért érdemes onnan is telefonon rendelt autóval hazajönni, ellenkező esetben bármi megtörténhet. (Például az is, hogy olcsóbban sikerül hazajönni, de ez, nem nagyon valószínű.)